logo Gimversity.pl

  • www.youtube.com/c/FundacjaEduPl_Filmy
Akademia Młodego Ekonomisty
  • Str. główna
  • Akademia
    • Zapisy
    • Regulamin
    • FAQ
    • Archiwum
    • Kontakt
  • Program
    • Warszawa
    • Wrocław
  • Baza wiedzy
    • Dla młodzieży
    • Dla rodziców
  • Multimedia
    • Filmy
    • Galeria
  • Najlepsi
    • Najlepsi studenci
    • Prezentacja nagród
  • Konkursy
    • Mój biznes
    • Wynalazca
    • Moja paczka
    • Mission Impossible
    • Akademia
    • Ekonomiks
  • Kontakt

Marketing
Temat: Badania marketingowe

Sposoby rozpoznawania potrzeb, zachowań i zwyczajów konsumentów. Jak skutecznie wykorzystać to, co wiemy o konsumentach? 

Wykładowcy

foto

Beata Mierzejewska

foto

prof. Katarzyna Majchrzak

foto

dr Sylwester Białowąs

foto

dr Agnieszka Smalec

foto

dr hab. Magdalena Sobocińska

foto

dr Bartłomiej Kurzyk

foto

prof. Robert Wolny

foto

Maryna Lassota

foto

Piotr Gaczek

Materiały z wykładów

Brak prezentacji z wykładów.

Prezentacje prac dzieci

  • Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 09.11.2017 r., UEP Poznań
  • Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 23.10.2017 r., UE Katowice
  • Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 23.10.2017 r., UE Wrocław
  • Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 10.10.2017 r., SGH Warszawa
  • Galeria prac "Rozpoznaj potrzeby klientów", 20.10.2009 r., SGH Warszawa
organizatorzy

Polecane artykuły

  • Dlaczego ludzie nienawidzą swojej pracy? - 18.03.2018
  • Czy kiedykolwiek zaufamy autonomicznym samochodom? - 10.03.2018
  • Jak zmienić rozmowę kwalifikacyjną w przyjemną pogawędkę - 5.03.2018
  • Jak mikrokredyty mogą pomóc walczyć ze skutkami klęsk żywiołowych - 1.03.2018
  • Wyniki finansowe Ryanair oraz prognozy na rok 2018 - 20.02.2018

zobacz więcej »

  • Polityka prywatności
  • Copyright
  • English version
  • Wolontariat
  • Cookies
  • Nota prawna